BIBLIOTECA

Des de fa uns quants d'anys, el nostre centre va donant forma a un nou projecte relacionat amb el foment de la lectura.

A través d'una comissió i des d'un nou enfocament es programen activitats que resultin motivadores i enriquidores pels alumnes: lectura en veu alta per part dels mestres, préstec de llibres, tertúlies literàries, maletes viatgeres, lectura en parella, converses literàries...

A més a més aquesta comissió gestiona i dinamitza el fons comú de llibres nous per a tots els cursos i col·labora en la millora de l'espai de biblioteca de l'escola.

En els darrers cursos s'ha fet una inversió important per a renovar la biblioteca del centre i les biblioteques d'aula amb la compra d'album il·lustrats, novel·les i contes.

En aquesta comissió també s’inclou tot el treball de la comissió de normalització lingüística, que s’encarrega de gestionar les activitats enfocades a mantenir i promoure l'ús de les llengües.