PATIS COEDUCATIUS

Programa: «Accions de sensibilització per a la promoció de la igualtat i la prevenció de la violència masclista als centres educatius en el marc dels projectes coeducatius de centre i de la celebració del 25 de novembre, dia internacional de la violència contra les dones. i el dia 8 de març, dia internacional de les dones per al curs 2021-2022»

La nostra escola ha sol·licitat participar a un programa de sensibilització per a la promoció de la igualtat i la prevenció de la violència masclista.

Ens van concedir participar en aquest programa i ens van subvencionar la nostra proposta d’activitat.

El nostre projecte d'enguany té com a títol:

«EL JOC I L'ESPORT DES DE LA PRESPECTIVA DE GÈNERE».

Per la setmana del 22 al 26 de novembre hem transformat el nostre pati creant nous espais que afavoreixen la relació entre iguals i trenquen dinàmiques de joc estereotipades. Han ajudat a tot l'alumnat a donar una nova visió del joc i de les relacions entre fillets i filletes.

JOCS COEDUCATIUS

RACÓ MUSICAL