COEDUCACIÓ.

EL TEATRE COM A EINA PER A TREBALLAR LA IGUALTAT DE GÈNERE

A principi de curs l’escola va sol·licitar participar a un programa de sensibilització per a la promoció de la igualtat i la prevenció de la violència masclista.

Ens van concedir participar en aquest programa i ens van subvencionar la nostra proposta d’activitat.

El nostre projecte té com a títol:

«EL TEATRE COM A EINA PER A TREBALLAR

LA IGUALTAT DE GÈNERE».

En aquest projecte es van portar a terme dues accions diferenciades:

1. ANEM A VEURE UNA OBRA DE TEATRE.

Tots els grups de l’escola van anar al Casal jove a veure una obra molt especial titulada “No vull ser princesa” dirigida per Mari Genestar.

Va ser una experiència molt positiva pels alumnes. A més a més es va fer també a cada aula una activitat prèvia i posterior adequada a l’edat dels alumnes i relacionada en afavorir les relacions igualitàries trencant els estereotips de gènere.

2. TALLERS DE TEATRE A L’ESCOLA.

Més endavant (gener - febrer) l’alumnat de 3r a 6è de primària va tenir el privilegi de participar en uns tallers de teatre que es desenvoluparen a una de les sales del Cercle Artístic. Van ser sessions organitzades per na Mari Genestar i na Maribel Silvent.

L’objectiu principal d’aquests tallers era desenvolupar a través d’un recurs tan enriquidor com el teatre, la comunicació i l’obertura d’un mateix a través del joc i l’expressió corporal.

Totes les accions que van portar a terme van ser una experiència molt enriquidora per tot l’alumnat.